lördag 17 mars 2012

Inflyttningsfest

Vilken fredagskväll! Efter jobbet igår åkte jag iväg till Stockholm för kombinerad inflyttningsfest och klassträff hos Ida, som precis har flyttat till en superfin etta på Söder. Vi var sju personer från klassen, och det var jättetrevligt! Det blev först fest hos Ida, sedan drog vi vidare till en liten bar i närheten som heter Klinik Bar. Jätteudda men rolig ide! Drinkarna kom i blodpåsar och shotsen kom i sprutor, haha. Vi avsluta kvällen på fullproppade Scandic Malmen med lite trevligt prat och drinkar. Hade en riktigt trevlig kväll!

Hade egentligen planerat att ta nattbussen hem till Uppsala men det tyckte inte Ida att jag skulle göra, så jag sov kvar hos henne. Var himla tacksam, för att komma hem vid 4 på morgonen är ingen hit och sen fick jag sova i en underbart skön säng! På morgonen sprang fina Ida ner till bageriet runt hörnet och köpte nybakade frallor till frukost. Det blev en mysig långfrukost innan jag åkte hem till Uppsala igen och Ida till jobbet. Man kände sig lite sugen på att flytta hemifrån när man var där! Man bestämmer allt själv och man behöver inte anpassa sig till andra... Men ska nog vänta en stund till innan de planerna uppfylls.   
Johan får en spruta av sjuksystern på Klinik Bar.
Adam på Klinik Bar.

Inga kommentarer: