lördag 17 april 2010

Titta vad jag hitta!

Hitta en massa saker från när man var yngre när vi städade i veckan. Man sparade verkligen allt! Och det är så roligt att gå igen det också!

Rensa bland annat fram en prinsesskrona som jag fick av mina kompisar när jag fyllde 15 (när vi var på kryssning. Var tvungen att ha den på mig under hela kvällen! Tyckte att det var så pinsamt eftersom alla vi stötte på stirra eller fråga varför jag hade den på mig. Kronan hade dessutom små lampor som blinka i olika färger! Jättefint... Hihi.)



Hitta även en mapp med en massa saker. Som dessa teckningar. Hade planerat att bli väskdesigner ett tag när jag var yngre. Självklart skulle märket heta Victoria. Ser ni att jag kommit på namn på väskorna, vilka mått de skulle ha och även priset på dem! Det var exklusiva väskor jag designa...

Inga kommentarer: