torsdag 1 april 2010

20 år!

God morgon! Gårdagens firande av min 20-årsdag var riktigt trevlig! (Även om det inte riktigt kändes som att det var min födelsedag.) Åt en jättegod Blåbär- och hallontårta och fick en massa fina presenter. Tack för en fin kväll!

Fick bland annat en Longchamp-väska (som jag tänkt köpa länge nu) från min supersöta lillasyster. Tack Mei Mei! Sen fick jag även ett jättefint guldarmband av mamma. Största presenten (fattar inte att jag fick den!), som jag får dela med Sandra (hon fyller 18 i augusti), var en Paris-weekend som vi ska ta i höst. Ska bli så himla kul! Can´t wait! Tack, tack, tack säger jag bara! Jag har en sån otroligt gullig och underbar mamma! Avsluta kvällen med att prata över en flaska Asti Martini (så himla god!), den jag köpte själv på Systemet. Haha. ♥

Kan inte fatta att jag fick en Paris-resa! Måste vara den bästa presenten jag fått under mina 20 år.

Inga kommentarer: