onsdag 7 april 2010

20-årskryssning

Imorgon blir det kryssning med kompisarna för att fira min födelsedag. Ska bli så kul! (Även denna lilla fest var min present från min underbara mamma.) Efter jobbet (för min del så att säga) tar vi bussen till Stockholm och sen båt till Mariehamn. Hade faktiskt en födelsedagskryssning med mina kompisar när jag fyllde 15 också. Riktigt lyckad, så det blir en goding i repris kan man säga. Hihi.

Nu blir det att packa. Har köpt en jättefin blå klänning, som jag berättade om förut, som jag ska ha under kvällen. Vet bara inte vilka skor jag ska ha till! Panik (nu i sista minuten)! Men nu måste jag verkligen börja packa! (Måste ju hinna sova lite ikväll också, så att jag inte slocknar innan 9 imorgon kväll. Hur roligt är det på en skala?) ♥

Fina födelsedagstulpaner.

Inga kommentarer: