onsdag 3 mars 2010

Onsdag förmiddag

Igår var det meningen att jag skulle plugga, hade jag tänkt. Var inte alls sugen eller på humör för det. Så självklart försökte jag att smita undan lite och gjorde lite allt möjligt förutom att plugga. När dagen väl var slut hade jag inte fått så mycket gjort. Det enda jag gjorde (i pluggväg) var att fixa till det sista av inlämningsuppgiften och lämna in den, och läste lite i kurslitteraturen.

Mamma ringde nyss också och sa att jag skulle få jobba på torsdag och fredag. Med andra ord så är jag tvungen och få något gjort med mitt pluggande idag. Började min morgon faktiskt med lite pluggande innan frukosten, och ska fortsätta lite nu också. För vid lunch ska jag gå på stan med Frida och äta lunch eller ta en fika. Ska bli roligt! (Särskilt när man har jobbat så mycket den senaste tiden.) Ni får ha en bra dag!

Inga kommentarer: