onsdag 3 mars 2010

Café Linné Hörnan

Har hittat ett nytt favoritställe! Jag är inte riktigt en person som går ut och fikar ofta men idag tror jag att jag måste börja. Haha. Vi gick till Café Linné Hörnan på Svartbäcksgatan. Min lillasyster Sandra brukar ofta gå dit med sina kompisar och har rekommenderat det, men jag har inte haft något tillfälle att gå dit och prova förrän nu. Så nu när har jag gjort det måste jag verkligen säga att det är värt ett besök! Rekommenderar det verkligen! De hade hur mycket gott som helst att välja bland att man hade lite beslutsproblem! Slutade med att jag tog en underbart god Blåbärspaj med vaniljsås.

Hade verkligen en mysig dag på stan med min kära Frida, bara vi två. Efter vår lilla fika gick vi omkring på stan och tittade in i några affärer. Vi letade efter snygga ringar men de fanns inte att hitta. Som att de visste att vi var på jakt och sprungit och gömt sig eller nått. Har upptäckt att man ska inte leta efter kläder, skor, väskor etc. utan man ska låta dem hitta en!

De dekorerade väldigt fint också!

Inga kommentarer: