söndag 14 mars 2010

Mini-semester

God morgon! Sitter här och pluggar lite innan frukosten. Solen skiner ute, och det är så tyst och lugnt nu när sötnosarna fortfarande sover (måste ju passa på, hihi).

Igår fick mamma för sig att vi alla skulle bänka oss framför tvn och titta på finalen av Melodifestivalen (det var hur länge som helst nu sen jag såg det sist och årets deltävlingar är inga undantag) tillsammans. Det sluta med att jag satt och titta på gulliga Måns själv. Haha. Händer (nästan) varje gång!

Efter frukosten ska jag packa. Mamma, jag och Sandra ska på kryssning till Åland. Det var mammas julklapp från mig och Sandra. Ska bli kul! Har inte varit på kryssning på flera år. Bara ta det lugnt, umgås och äta gott. Berättar allt när jag kommer hem imorgon. Ha det bra! ♥

Inga kommentarer: