tisdag 16 mars 2010

Kryssning

Vi hade en jättetrevlig och mysig kryssning. Det var ju som sagt mammas julklapp från Sandra och mig, och hon var riktigt nöjd med den (sedan fick vi alla tre några överraskning också som jag berättar om snart). Men det var riktigt skönt att komma bort från “verkligheten”, även om det bara handla om 24 timmar. Eftersom jag kopplade bort allt, kändes det som att jag var bort i en vecka istället. Haha.

Under smörgåsbordet som vi åt, frossade jag i lax. Hihi. Gott! Från barnen som satt vid bordet bredvid fick vi höra att Molly Sandén och Erik Saade satt några bord bort!

Efter middagen hörde vi att de hade “schlageryra” just under denna kryssning. Erik Saade, Neo, Ola och Sibel skulle alla uppträda. (Så nu har jag låtarna “Manboy”, “Human Frontier”, “Unstoppable” och “Stop” snurrandes i skallen.) Haha, det hade vi ingen aning om innan. Men vi fick svar på våran fråga i alla fall: Varför är det så fullpackat med folk idag, särskilt yngre också (söndagar brukar oftast bestå av en massa äldre)? Och varför det var så många äldre, var nog för att de även hade en Whisky-mässa (man fick prova en massa sorter, gratis).

Sibel hade en jättefin klänning på sig. Och Erik Saade var ju jättegullig (tyckte jag inte innan) nu när jag såg honom i verkligheten!

Det blev en lyckad kryssning, en mini-semester som man får göra om helt enkelt. ♥

Inga kommentarer: