onsdag 15 augusti 2012

Lunchrush...

Det blev en tidig start imorse med. Var på gymmet strax efter halv åtta och körde i cirka 45 minuter. Sedan cyklade jag hem för att äta lite frukost och fixa mig. Därefter blev det ett ärende på stan innan jag tog tåget till jobbet halv elva. Och idag fick jag jobba! Vi hade värsta lunchrushen, det strömma in folk från ingenstans och det blev till och med fullsatt! Första gången sedan jag började förra veckan, men nu har ju de flesta kommit tillbaka från semestern också... Efter det stressiga arbetspasset fick jag varva ner lite då jag träffade mamma och Sandra för en tidig middag på Ikea (åt köttbullar såklart!).

Nu ska jag sätta mig och plugga lite... Var så duktigt och fick på mig en omtenta i Statik och Hållfasthetslära (missa med 0,5 poäng, suck!). Märkte igår kväll när jag satt med en övningstenta att man hinner glömma en massa under några veckor... Jag kan det ju egentligen så ska sitta och repetera lite. Och på fredag efter lunch blir det en sväng till skolan för att skriva tentan, och då ska jag klara den!

Inga kommentarer: