torsdag 30 augusti 2012

Ensam hemma

Efter dagens förmiddags föreläsning satt jag och Dana kvar i skolan för att käka lunch och sen fixa med en inlämningsuppgift som ska in på måndag. Så nu när den är klar kan man glömma den helt och hållet, och verkligen ta helg på riktigt! 

Åkte direkt och träna efter skolan eftersom jag är ensam hemma idag/ikväll och ville inte hem till en tom lägenhet direkt... Haha. Det blev nytt rekord också! 90 minuter har jag aldrig spenderat på crosstrainern (eller gymmet för den delen heller)! Man kan säga att det var resultatet av för mycket koffein i kroppen och lite extra pushande från mig själv. Haha, kunde knappt gå efter det. Och nu är jag hemma och äter middag. Gjorde det lätt för mig och laga till nudlar med ägg, grönsaker och sjögräs!

Inga kommentarer: