fredag 17 februari 2012

Morgonmöte med JM

Godmorgon! Kom precis hem från mitt praktikmöte och det gick jättebra. Min kontaktperson var supertrevlig och nu har jag fått en praktikplats på JM här i Uppsala. Kommer att vara ute på ett bygge i Luthagen, Magnolian heter projektet. Kommer verkligen att få många nya upplevelser och erfarenheter eftersom jag kommer att få vara ute mycket med "gubbarna" och jobba. Kul! Haha, kan ni se mig som hantverkare och stå och sätta upp gipsskivor och annat?

Strax blir det en mysig frukost med mami innan jag börjar min produktiva (vad jag har planerat iallafall) pluggdag. Måste räkna klart en massa uppgifter i Byggfysiken och sedan börja plugga inför tentorna. Kommer bara ha en massa värmeflöden, temperaturskillnader och fukthalter snurrandes i huvudet idag. 
Ha en bra fredag allesammans!
Det var (och är) så himla fint väder ute så det blev en promenad hem efter mötet. Uppfriskande!

Inga kommentarer: