söndag 26 februari 2012

120226

Hej på er!

Har inte orkat blogga denna helg, kände inte riktigt för det och sen har jag inte mått så bra. Det är helt enkelt en fas som jag måste ta mig igenom och efter det kommer jag att må toppen igen! Det är bara att kämpa på! Helgen har varit lugn. Igår var det me-time, låg i sängen hela dagen och titta på serier. Behövde verkligen det, att inte behöva tänka så mycket och bara vara... Sedan på kväll var det myspys i soffan med min underbara mamma! Vad skulle jag göra utan henne?

Sen idag har jag och mamma spenderat dagen hemma hos min gudsyster Trudel som nyligen fick sitt tredje barn. Mina gudföräldrars familj är min andra familj, så det blev en trevlig familjedag för min del. Mös en massa med nya bebisen Fred (gulligt namn) som är så gullig och lugn, och åt en massa god mat. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och titta på någon serie eller läsa lite. Imorgon ska jag upp tidigt och ha min första praktikdag. Är lite nervös men tror att det kommer att gå bra!
Söta lillkillen Fred. Man ville bara äta upp honom!

Inga kommentarer: