söndag 10 oktober 2010

Lång Stockholmshelg!

I fredags efter jobbet åkte jag till härliga Carolin för en rolig utekväll i Stockholm. Hade hur kul som helst - inte ovanligt om Carolin är i farten! Haha. När jag sen kom hem till Uppsala igår eftermiddag blev det en snabb dusch innan jag skulle med tåget tillbaka till Stockholm igen. En till trevlig kväll väntade.


Så vid kl. 9 imorse, när jag kom hem, var det raka vägen till sängen (med undantag från några telefonsamtal - i och för sig från sängen då, haha). Då var man trött! Vakna pigg igen för drygt en timme sen. Resten av min söndag blir att ta det lugnt och dricka en massa vatten. Haha.
Snodde en bild från Carolin.  


1 kommentar:

Carro sa...

Ojoj då! du får berätta mera om det sen! spännande :D
tack så mycket! :D blev riktigt nöjd själv faktiskt! den ska sättas upp på vägen i skolan och hänga där ett tag så då är det ju bra att jag är nöjd!
Saknar dig och hela gänget, bara en vecka kvar nu! Puss och kram skumbanan