tisdag 19 oktober 2010

Kvällens sysselsättning

Kom på att jag ska på kurs imorgon om livsmedelshygien, eftersom jag jobbar med livsmedel men inte har någon som helst utbildning i området. Kursen består av två föreläsningar, och den andra äger rum nästa vecka. Blir nog intressant. Kom samtidigt på att jag fick instuderingsfrågor på fyra sidor att besvara innan första lektionen. De har jag självklart också glömt att svara på, så det blir att “plugga” lite nu under kvällen. En kopp te blir det också för min stackars lilla hals (är fortfarande förkyld och kan inte sluta hosta), och att läsa senaste numret av Elle.

1 kommentar:

carro sa...

nej det är lätt hänt att man inte har det. Jag kan säga dig att jag tror inte att jag har varit pepp på att cykla till gymmet någon gång. Men efteråt känns det ju såklart alltid bra och jag känner mig riktigt duktig. Så man är förmodligen inte pepp på vägen dit men pepp på vägen hem e man allt! :D