onsdag 8 september 2010

Gillar min matglada chef!

Är inne på min andra riktigt lugna och sköna vecka på jobbet nu. Efter sommaren brukar det bli några lugna veckor så det är jättebra tycker jag. Därför min chef även gav mig en betald semestervecka nu under hösten - som jag tänker ta ut nästa vecka. Har längtat! Blir en sista minuten med tjejerna. Mysigt med massa sol, bad och mat. Hihi.

Min chef var på riktigt bra humör idag också. Först när han kommer in på morgonen säger han: - “Det där kan ni göra sen. Kom, nu går vi upp och fikar! Jag har köpt bullar!” Vi var helt chockade. Haha. Och sen vid lunch lät det så här:
- “Har ni ätit?”
- “Nej, vi hade tänkt göra det nu.”
- “Vad bra. Då går vi iväg och äter som normala människor! Så kan ni spara era matlådor till imorgon.”
- “Jaha, ok…”
- “Jag bjuder! Gå och byt om nu!”
Så det var bara att gilla läget, ta chefens order och gå och byta om. Haha.

1 kommentar:

Carrue sa...

Det låter som att du har en riktigt bra chef! haha, då är det alltid roligare att gå till jobbet! Kul att ni ska på en sista minuten resa, njuta av solen och bara ta det lugnt, det låter inte helt fel, blir det du, din mamma och din syster då eller? :) jag är inte alls avundsjuk! sitter bara just nu och kollar ut genom fönstret här i skolan (helt molnigt och trist) men vi har haft riktigt fint väder här uppe i Bollnäs ända tills idag, soligt och varmt, igår behövde man inte ens ha jacka på sig! Hur har vädret varit i Uppsala? Jag och Mikael ska dit ikväll, tar tåget efter skolan (är ju ledig på fredagar, eller föreläsningsfri dag kallas det)och sedan imorgon så åker jag hem till mig, saknar familjen! herregud vilken lång kommentar! Sorry haha.
Ha det bäst! längtar så tills vi ses, det kommer att bli skitkul!
Puss och Kram Skumbanan!