måndag 3 december 2012

Winter Wonderland

Godmorgon! Har en föreläsningsfri dag idag så tog en liten välbehövlig sovmorgon till åtta imorse. Tittar ut och ser att termometern står på -16 grader, burr vad kallt! Tvinga ut mig själv till gymmet iallafall, tar ju bussen så ska inte klaga, haha. Nu är jag hemma igen och äter en mysig julinspirerad frukost. Havregrynsgröt med kanel och mjölk, och mackor med skinka och rödbetsallad. Mums!

Det blev inget bloggande i helgen, det var verkligen full fart hela tiden. Kryssningen till Tallinn med Camilla, Emelie, Lino och alla andra man träffa där var jättekul. Går inte in på några detaljer men det var två galna dagar på Östersjön! När jag kom hem i lördags efter lunch blev det att packa upp, duscha och vila lite. Lördagskvällen spenderade jag i Stockholm, det blev Thaimat och sen latinofest med Max. Söndagen blev en lugn dag med sovmorgon till elva, soffhäng och sedan lite jobb på kvällen. 

Idag ska jag vara hemma och plugga, och i eftermiddag åker jag in till Stockholm för att jobba. Roligare än så blir inte denna måndag. Nej nu måste jag börja, vi hörs senare!

Inga kommentarer: