tisdag 4 december 2012

Mer jobb?

Idag var jag i skolan mellan åtta och ett. Det är sista föreläsningsveckan innan tentaveckan, dags att börja hårdplugga nu! Mitt under föreläsningen får jag ett samtal från Student Consulting och blir lite förvånad. Sökte ett extrajobb under jul via deras företag för ett tag sedan som jag helt hade glömt bort... De hade tittat på min ansökan och gillat mig, och ville att jag skulle komma på intervju under veckan. Så jag bestämde att jag lika gärna kunde ta den direkt efter skolan. Det gick väldigt bra trots att jag var helt oförberedd! Rekryteraren sa att hon hade fått ett bra intryck av mig och att jag kändes passande för tjänsten, och att hon skulle höra av sig redan i slutet av denna vecka. Spännande! Om jag får det, ska jag berätta mer om jobbet!

Inga kommentarer: