tisdag 27 november 2012

Vad hände?

Gud vad glad jag blir! Sitter nästan här och studsar, och har tappat all fokus på rapportskrivandet. Som några av er kanske redan vet så har jag en praktikperiod i skolan varje år. Alla i klassen har redan börjat stressa upp mig då jag inte har börjat söka än... Och igårkväll fick jag ett ryck och skickade iväg ett mejl till arbetsledningen på Mall of Scandinavia (där jag var på studiebesök hos i förra veckan). Vem ringer då inte upp mig idag innan lunch? Jo en av de jag mejlade och säger att jag troligtvis har en praktikplats hos dem i vår. Gud, kan inte riktigt fatta det! Men ska inte ta ut all glädje i förskott, kan ju hända att jag inte får det i slutändan. Men chansen var stor enligt honom!

1 kommentar:

Frida sa...

Va roligt för dig! Håller tummarna :)