onsdag 21 november 2012

Mall of Scandinavia

Åh jag blir så irriterad på Blogspot! Får upp att jag inte kan ladda upp fler bilder för jag har använt allt mitt bildminne. Har fått det meddelande förut också men har kunna ladda upp sen ändå... Funderar starkt på att byta bloggplattform! Hade ju tänkt visa mitt nya fina hår, var och klippte mig igår! Men, men vad kan man göra?

Igår morse började Sandra och jag dagen på gymmet. Sedan var jag i skolan fram till tre. Efter åkte jag iväg och klippte håret på HairCut i Liljeholmen. Det blev hur fräscht som helst. No more slitna toppar! Därefter blev det lite fönstershopping i gallerian fram till sex-tiden då jag åkte hem till Max och åt middag. Jag var verklig trött och sliten igår. Höll på att somna både hos frisören när de tvättade mitt hår och sen hemma i soffan hos Max när han lagade maten. Haha, illa!

Och idag var jag inte i skolan utan på studiebesök på Mall of Scandinavia i Solna. Riktigt kul! Det ska bli Nordens största galleria med 100 000 kvm shoppingyta. Bygget startade tidigare i år och ska stå klart hösten 2015, så vi fick mest se mark- och grundläggningsarbetet.

Inga kommentarer: