fredag 15 juni 2012

Shop til you drop!

Det blev en heldag i Stockholm med mamma och gudmor. Först startade vi med lunch på Mandarin City innan vi tog rean i högsta hugg. And I did not shop like a crazy person... Nu blir det nog köpstopp för min del! Handlade ju för tusan i Shanghai också, tur att det bara var billiga saker jag inhandla där (förutom ett par Steve Madden klackar som det var 70% på, så de var jag bara tvungna att ha!). Men jag hade verkligen en trevlig dag med mina två fina mammor (som båda är stora shopaholics for your information!).

Nu ska jag sätta mig framför TVn och titta på fotbolls EM, Sverige - England. Heja Sverige!
Kom hem med ett par sandaler från Marc O'Polo, en liten väska från Marc Jacobs, och en superfin kappa från Burberry! Och det fanns ju så mycket mer som jag egentligen ville ha...

Inga kommentarer: