söndag 24 juni 2012

Midsommarafton

Midsommaraftonen spenderades hemma hos mina gudföräldrar här i Uppsala. Det blev ett soligt eftermiddagsmys i gräset med mina gudföräldrars dotter Emma och hennes kompis Evelina. Följt av en otroligt god grillmiddag som mamma och mina gudföräldrar lagade, plus efterrätt med kladdkaka, glass och jordgubbar. På kvällen mötte jag upp mina gudföräldrars andra dotter Anna och hennes kompisar för en himla rolig midsommarfest. Härligt folk, bra musik och en massa dansande och lekande. Vi höll på bra långt in på småtimmarna och jag var inte hemma i min säng förens klockan åtta på morgonen dagen efter. Årets midsommarfirande blev otroligt lyckat måste jag säga!
 Emma, jag, Anna och Evelina.
 Emma, Evelina och jag.

Mamma och de bästa gudföräldrarna man kan hitta.

Inga kommentarer: