tisdag 29 maj 2012

Tågproblem, visum och tenta

Min morgon började inte på topp kan jag säga. Det räcker att man säger strömavbrott i SL-trafiken, och alla vet vad det innebär... Att man först måste hitta en buss (som är packad som en sillburk) som tar en till en tunnelbanestation för att sedan ta sig vidare med tunnelbanan in till stan och sedan vidare med annat färdmedel vart man nu ska. Kom över en timme sent till skolan!

Men, men... Hämtade ut mitt och mammas visum idag på China Visa center, så nu är vi redo för Shanghai på fredag! Sedan hade jag min första tenta denna vecka i Byggekonomi. Det gick väl helt okej, men jag känner att det hade inte suttit fel om jag hade pluggat några timmar till, hehe. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, och imorgon åker jag in till skolan för att ta nya tag, och plugga med Emma och Ida inför nästa tenta.

Inga kommentarer: