lördag 12 maj 2012

Konfirmation!

Strax innan klockan elva idag hämtade mina gudföräldrar upp mig för att sedan åka vidare till kyrkan där min gudsyster Emma konfirmerade sig. Det var en riktigt fin gudstjänst och sedan åkte vi hem till mina gudföräldrar för paj, vin och efterrätt. Riktigt trevligt! Mats och Trudel (Emmas storasyster) plus deras tre barn var också där. Himla mysigt, och jag umgicks nästan bara med deras yngsta barn Fred. Urgullig ju! Blev att jag stannade kvar för lite middag också innan min gudfar skjutsade hem mig. Det blev ett lite längre besök än vad jag hade tänkt mig med det var bara trevligt. De är ju ändå min andra familj.
Kunde inte slita mig ifrån söta Fred, han är ju så gullig! Bar omkring på honom hela dagen och så hann han somna två gånger i min famn.
 Dagens outfit: Svarta byxor, vitt linne, ljusrosa kavaj och klackar, och till det blev det stora lockar och röda läppar.

Inga kommentarer: