måndag 9 januari 2012

Min måndag

Min dag började inte på topp. Först fick jag kämpa mig upp kl 5 (efter allt för många veckors ledighet blir det en tuff omställning när man är van att stiga upp runt 10!) för att gå ut i de icke härliga -10 graderna. Sen när jag kommer till Uppsala centralstation ser jag att mitt tåg är inställt! Just idag när jag behövde komma i tid för en tenta... Är det inte typiskt?

Men efter tentan var jag på topp igen då jag kände att provet gick riktigt bra! Inte ofta man känner så men jag hade pluggat på helt rätt saker! Efter mina timmar i skolan åkte jag in till stan för lunch, shopping och en fika-date. Trots kylan och den tråkiga morgonen blev det en himla mysig dag!
Dagens lunch: Hallon/vaniljpaj och kaffe på Mcdonalds. Kanske inte mitt bästa val men så gott! 

Inga kommentarer: