fredag 26 november 2010

With a big smile!

Min dag kunde inte ha börjat bättre! Netonnet öppnade igår här i Uppsala, så de har "Lådjakt". De har gömt 100 stora blå lådor runt om i stan och varje låda innehåller ett pris. Och jag hittade en (eller snarare råka se en)! Den låg bland snön under våran lastkaj på jobbet. Trodde först att det var skräp som någon hade kastat in där, så jag fortsatte bara att gå. Väl inne slog det mig att det var en av dessa lådor jag läst om och sprang snabbt ut igen. Haha. Ibland är det bra att börja tidigt och komma först till jobbet.

Så imorgon ska min gudfar skjutsa mig till butiken och hämta ut den. Kul! Har varit superglad hela dagen med ett stort leende på läpparna. En till rolig sak som hände i och med det här var min chefs reaktion. När han kom på morgonen var han inte på sitt bästa humör (extremt mildligt sagt!). Men när jag berätta om min lilla vinst, vände hans humör 180 grader, bokstavligt talat! Han sken upp och börja skratta. Han var så glad att han bjöd oss alla på lunch. Hihi. 

1 kommentar:

caroline sa...

haha det hade jag inte hört talats om! shit vad kul att du bara råkade se den sådär! Grattis!!!! :D PUSS