lördag 6 november 2010

Datorproblem

Min dator funkar inte som den ska, något med skärmen, är helt svart. Suck. Så jag sitter här med Sandras dator istället.

Idag har jag haft en riktig latdag. Efter en intensiv vecka behövde jag verkligen det. Högt tempo på jobbet hela vecka. Men igår slutade vi vid lunch som omväxlig så det blev en syster-lunch med Sandra på Fugu. Mycket mysigt! Därefter var det ett snabbt ombyte hemma innan jag begav mig till Stockholm för lite filmmys. Och imorse var det mogontåget hem till Uppsala igen (måste säga att det är ganska mysigt att ta tåget på morgonen - en tyst och lugn vagn, musik i öronen och en soluppgång att titta på genom fönstret! Haha). 

Sandra och hennes kompis bjöd med mig på deras utekväll men jag tackade nej. Är fortfarande helt slut i kroppen. Så ikväll blir det en mamma-Victoria-hemmakväll istället med några drinkar och choklad. Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

Carro sa...

Åh vad mysigt med en mamma-victoria-hemmakväll! haha :) jag hade hemmakväll med min mamma också. Ibland är det bra allt trevligt! :) Kram på dig!