lördag 26 december 2009

Annandag jul

Julafton och juldagen har varit riktigt lugna. Har tagit dagarna som de kom och ätit mycket gott. Vi skulle egentligen ha firat julafton med mina gudföräldrar eftersom min gudmors syster med familj från USA skulle komma. Men vi kände för att fira hemma istället. (Så vi missa turkey with stuffing, american ham och cheesecake. Så himla mumsigt! Men det gjorde inte så mycket eftersom jag har ätit det förr.) Så vi ska kanske hälsa på dem imorgon istället.

Ugnsbakad Sötpotatis med kanel och farinsocker. Mums! Det lärde vi oss att äta vid jul av min amerikanska gudmor för några år sen.

Jag gav inte så många paket i jämförelse med vad jag fick…

Den närmaste tiden kommer jag att mumsa på en massa Lindt choklad. Fick nämligen både en ask och en påse!

En nitlott. Otur i spel, tur i kärlek… eller? Får hoppas på det i alla fall!

Supersöt pyjamas fick jag av min supersöta Mei Mei.

1 kommentar:

Caroline sa...

ååååh vilken söt pyjamas! :D mm gott med choklad, tror jag tar en chokladbit var femte minut haha, jag kommer lägga på mig några kilon^^