tisdag 6 december 2011

Internationella läsare

Vad chockad jag blev över vad lite snö som kom igårkväll, trodde verkligen att det skulle ligga flera centimeter snö ute när jag vakna... Men ska inte klaga, hehe! 

Under dagen blev det en tripp till Gränby Centrum för lite shopping (läs: MAT, de andra affärerna tittade jag bara duktigt i!), sen har jag pratat en stund med mamma, och mest känt mig seg och lite nere... Ibland har man sådana dagar, så det känns skönt att jag inte har något akut skolarbete som måste göras, annars skulle jag sitta en aning panikslagen just nu.

Och nu till något trevligare: På senaste tiden har jag sett något ganska roligt i bloggstatistiken! Att jag har en del utländska läsare. Topp 3 (efter Sverige) är: Ryssland, Frankrike och USA. Väldigt kul! 

Inga kommentarer: