söndag 24 april 2011

Påskmiddag!

Igårkväll var det påskmiddag hos "min familj" som mamma brukar säga. Min "gudsyster" Trudel och hennes familj brukar hålla i en påskmiddag varje år och här kommer lite bilder från gårdagen (tänk att jag för en gångs skull kom ihåg att ta med kameran och sen använda den! Haha.) Hade en riktigt trevlig kväll!
God påskmat.
Limepaj med grädde och hallon. Mums!
Vi "stora" barn gick på tipspromenad med småttingarna och spela lite fotboll efter maten. Och gissa vilka som förlora matchen? Haha.
Kusinerna Alice, Ben, Noah och Agnes. Sötnosar!
Minstingarna på 3 år visste hur man skulle agera framför kameran (i dessa familjer tar man kort hela tiden!). Så fort min kamera dök upp visste de hur de skulle stå/sitta och att de skulle le stort, och tog jag inte bilden direkt fick jag kommentaren: "Men ta kort nu då!" Haha gulligt!

Inga kommentarer: