söndag 27 mars 2011

En trevlig helg i Stockholm!

Har haft en fartfylld helg, med mycket buss/tågresor fram och tillbaka (Uppsala-Stockholm-Uppsala-Stockholm-Uppsala). Började helgen med en rolig Stockholmskväll med Carolin i fredags. Som vanligt hade vi otroligt kul och dansade in på småtimmarna. Även lördagskvällen spenderades i Stockholm men med Jay. Han tog med mig ut på en tidig födelsedagsmiddag på Sawadee (som har riktigt god thailändsk mat), och vi avsluta kvällen med en kvällspromenad runt Strandvägen innan vi titta på nattbio, I am number four (en okej film, inget mer). En trevlig helg helt enkelt!

Så idag har jag bara latat mig, sovit och tittat på TV. Måste vila upp mig för en otroligt hektisk jobbvecka som jag har framför mig...
Middagstradition hemma hos Carolin.

Inga kommentarer: