onsdag 1 december 2010

Slutkörd!

I tre dagar nu har jag fått arbeta själv på jobbet (har dock våran lilla praktikant tillhanda, men tyvärr är han inte till större hjälp då det är så mycket som ska göras på kort tid!). Och idag var det den värsta dagen hittills, Jag blev helt sönderstressad av allt. Strax innan lunch kändes det som att jag skulle svimma. Inte bra! Hoppas verkligen att sjuklingen till kollega kommer imorgon...
Ser man här! Ännu en matbild. Haha. Var bara tvungen att unna mig en god chokladmuffin efter min stressiga dag.


1 kommentar:

carro sa...

Man ska alltid unna sig något om man har haft en stressig dag! så det var du absolut värd! :D
Vad roligt att du tyckte om den! Är det okej att jag använde en bild på dig? Jag får se om jag har tid med det, har väldigt mycket i skolan och resten med allt som hör till när man flyttat hemifrån :) och snart ska jag börja jobba också så jag har inte så mycket tid att ta av. Det finns en guide om hur man gör på nätet :)
Puss och Kram Skumbanan!!!! :D