tisdag 18 maj 2010

Superglad!

Är överlycklig! Mina Adobe-program funkar igen! Har äntligen InDesign, Illustrator och Photoshop igen. (Förra året när dator strula, slutade programmen att funka och det gick inte att installera om. Lite konstigt tycker jag, men de sluta att funka helt enkelt. Efter mina tre år på designlinjen på GUC blev man ju lite beroende. Så när de inte funka längre blev man ju förkrossad!… Haha. Överdrev kanske lite nu men nästan!) Så när jag fixade dator igår/idag var jag tvungen att installera om alla program. Tänkte då att jag skulle försöka att installera om Adobe-programmen också och se om de funka. Och till min stora förvåning gjorde de det. Så imorgon ska jag leka lite…! Hihi.

Nu blir det tv-kväll med Ugly Betty, Desperate Housewives och Cougar Town. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: